söndag 29 april 2012

Trött och nöjd tjej

Mitt sug och mina störda tankar kvarstår. Men jag tror att det är har underlättat väldigt mycket av att jag har jobbat hela helgen. Jag har världens finaste kollegor och de gör mig alltid på så himla bra humör! Very tacksam.

Även fast det beställdes pizzor och kebabtallrikar (ja, kan ni fatta!) i vanlig helgordning så gjorde det inte mig så mycket. Jag är starkare på jobbet än när jag är själv hemma, det är ju ett som är säkert. Jag är alltså fortfarande på banan och jag sköter mig. Bra så. 

Eftersom att dagen har bestått av jobb inomhus och sol utomhus så har jag tagit en efterlängtat (ja, faktiskt) promenad ner till sjön. Massa sol, massa vatten, massa fint. Winnerbäck i hörlurarna och vattenflaska i handen. Stannade nere vid sjön ett slag och tankade energi. Försökte visualisera livet efter operationen. Det är svårt. 

Promenaden blev på 6,37km och tog 55min att gå. 

4 kommentarer:

Sockerbulle sa...

Tack för titten hos mig!
Jag har aldrig varit sövd, så tror det är därför den känslan kommer. Man har ju hört skräck-historier men om det är så vanligt nu för tiden och i Sverige är ju en annan femma. ;)

Vad snabbt du fick din op. härligt!
Kämpa på nu, flyt är drygt men du kommer vara så nöjd när du fixat det!
Länkar gärna till dig. :)

dynamit sa...

Det gick snabbt efter kirurgbesöket. Annars har jag mest funderat och velat sen 2007. :) Och ja, flyt är riktigt drygt!

Lena sa...

Du är så duktig!

Min egen hälsa sa...

Hej! När har du datum för op? Jag ska göra min på torsdag efter 4 veckors flyt.