tisdag 24 april 2012

Dum i huvudet av flyt? Jajamen!

Imorgon ska jag till vårdcentralen och ta prover samt EKG inför operationen. Får inte äta/dricka/röka efter 22 ikväll. Spännande. Tur att jag bor ensam.

Jag vet att det just nu bara uppdateras om detta, men jag har liksom inget annat i huvudet just nu. Jag skäms till och med lite på jobbet för jag ställer de mest urkorkade frågorna som jag egentligen borde veta svaret på. Jag blir dum i huvudet av det här alltså.

För några dagar sen lät det såhär på jobbet:

Jag: Alltså E, kan du hjälpa mig att kolla upp det här. Jag fattar inte. Stämmer det verkligen?
Två sekunder senare:
E: Alltså nu får du ju fan skämmas lite. Hur kunde du inte förstå det här?

Och så där fortsätter det, dag ut och dag in. Jag tycker synd om mina fina kollegor!

Inga kommentarer: